به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوای کرج از کرج، یحیی رمضانی در حاشیه دیدار مردمی در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: خدمت بی منت به مردم باید سرلوحه رفتار و مشی مسئولان شهرستان باشد و ضمن تکریم ارباب رجوع با شفافیت دغدغه های مردمی را مورد پیگیری قرار دهند تا میزان رضایتمندی، اعتماد، امیدواری و نشاط در سطح جامعه روز افزون شود. وی اضافه کرد: دیدار چهره به چهره مدیران با مردم با هدف شنیدن خواسته ها، دغدغه ها، پیشنهادها و مسائل و مشکلات شهروندان و در ادامه رسیدگی و پاسخگویی به آنها، در بین اقشار مختلف روند انجام امور را تسریع و بهبود خواهد بخشید. رمضانی تصریح کرد: در راستای پاسخگویی مدیران به مردم و رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع در سازمان ها و ادارات همه مدیران شهرستان نیز موظف به برگزاری برنامه ملاقات و دیدار مردمی در روزهای مشخصی از هفته هستند؛ این مهم توسط بازرسان فرماندار کرج پایش و پیگیری می شود. انتهای خبر /
منبع : www.farsnews.ir
حتما بخوانید : ضعف البرز در جذب سهمیه تکلیفی صندوق بیمه عشایر
https://avayekaraj.ir/?p=6251

