• امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
4

مشکل آب شرب نظرآباد، هشتگرد و مهستان برطرف می‌شود

  • کد خبر : 704
  • ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶
مشکل آب شرب نظرآباد، هشتگرد و مهستان برطرف می‌شود
نماینده مردم ساوجبلاغ، طالقان، نظرآباد و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی، گفت: بحث آب شرب نظرآباد، هشتگرد و شهر جدید تا قبل از شهریور ماه برطرف می‌شود و اعتباری ملی بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان برای این امر مشخص شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوای کرج؛علی حدادی، نماینده مردم ساوجبلاغ، طالقان، نظرآباد و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی، در خصوص مطالبات مردمی، گفت: بحث آب شرب نظرآباد، هشتگرد و شهر جدید تا قبل از شهریور ماه برطرف می‌شود و اعتباری ملی بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان مشخص شده و مخزن ۵ هزار متری آب شرب نظرآباد آماده است.

وی افزود: آب شرب شهرستان چهارباغ هم پیگیری می‌کنیم تا برطرف شود.

حدادی با بیان اینکه تصفیه خانه برای شهر نظرآباد یکی از ضروری‌ترین کارها است، بیان کرد: تصفیه‌خانه‌ فاضلاب و فاضلاب شهری نظرآباد باید ساماندهی شود، همچنین تصفیه‌خانه هشتگرد باید زمینی واگذار شود و تصفیه خانه شهرستان چهارباغ هم مهم است.

وی افزود: مشکلات پل بانو صحرا مربوط به راه سازی است و پیگیری می‌کنیم.

این مقام مسوول در خصوص افزایش خودرو، گفت: کیفیت خودروها مناسب نیست و قطعه‌سازان استانداردهای لازم را رعایت نمی‌کنند و افزایش قیمت خودرو سرسام آور است،همچین وزیر از مجلس کارت زرد گرفته است.

وی بیان کرد: کارهای نیمه تمام را پیگیری می‌کنیم تا در سال ۱۴۰۲ تمام شوند.

حدادی با بیان اینکه جلسه‌ای در طالقان با مسولین مربوطه در خصوص گازرسانی برگزار شد،گفت: مشکلات مربوط به گازرسانی طالقان اولویت است و در دستور کار قرار گرفته و همچنین طی دو سال گذشته ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

انتهای خبر/ج

لینک کوتاه : https://avayekaraj.ir/?p=704

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.