به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوای کرج از کرج؛ محمد انصاری در این بازدید با اشاره به فرآیند تعریف شده در خصوص دریافت شکایات مردمی گفت: آمار احصاء شده از تعداد شکایات مردمی در خصوص نوع اقلام کالایی یا خدمات صنفی تعریف شده، در تصمیم گیری های استانی در تامین و اصلاح روند عرضه کالاها تاثیر مستقیمی دارد. وی اضافه کرد: فعالیت عملکرد واحد ۱۲۴ در جلب اعتماد مردم به اقدامات نظارتی دستگاههای متولی کاملا موثر بوده و فعالیت آن در دو شیفت کاری باید تداوم داشته باشد. مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: از ابتدای امسال ۱۹ هزار ۴۰۳ مورد شکایات مردمی در قالب شکایات تلفنی و حضوری در بخش های مختلف صنفی، صنعتی و خدماتی دریافت شده است. انصاری تصریح کرد: بیش از ۹۵ درصد شکایات بررسی و تعیین تکلیف شده اند و از مجموع شکایات دریافتی، تخلف حدود ۳۰ درصد واحدهای صنفی، صنعتی و خدماتی، محرز و به مراجع رسیدگی کننده ارجاع شده اند. مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز تاکید کرد: با دستور ویژه دکتر عبدالهی، استاندار البرز قرارگاه نظارت بر بازار استان تشکیل شده و تا پایان سال تمامی اقلام کالایی و خدمات مورد عرضه در سطح استان مورد رصد و نظارت دستگاه های مسئول قرار خواهد گرفت. انصاری گفت: همه شهروندان محترم استان در صورت مشاهده هر نوع تخلف گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، عدم درج قیمت، امتناع از عرضه، کالای قاچاق و…، می توانند با تلفن ۱۲۴ تماس و یا به صورت حضوری به این واحد در محل اداره کل صمت استان البرز مراجعه و شکایت خود را ثبت نمایند. انتهای خبر /
بازدید مدیرکل صمت از۱۲۴ واحد ؛ بررسی روند دریافت و رسیدگی به شکایات صنفی، صنعتی و خدماتی مردم
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز پیرو تاکیدات ویژه استاندار البرز، با حضور در۱۲۴ واحد این اداره کل، ضمن بررسی روند دریافت و رسیدگی به شکایات مردمی در حوزههای مختلف صنفی، صنعتی و خدماتی، دستورات لازم را صادر کرد.
منبع : www.farsnews.ir
لینک کوتاه : https://avayekaraj.ir/?p=5773
- ارسال توسط : سردبیر 24
- 17 بازدید
- بدون دیدگاه