• امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
3

«قدس» متعلق به جهان اسلام است

  • کد خبر : 567
  • ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
«قدس» متعلق به جهان اسلام است
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: قدس متعلق به یک کشور و یا نژاد خاصی نیست بلکه متعلق به جهان اسلام است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوای کرج؛ علیرضا ابراهیمیان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز، در نشستی که به منظور هماهنگی روز بزرگداشت روز قدس در استانداری البرز برگزار شد، گفت: قدس متعلق به یک کشور و یا نژاد خاصی نیست بلکه متعلق به جهان اسلام است و هر کسی که دغدغه دین و اسلام را دارد باید برای برگزاری مراسم این روز نیز دغدغه داشته باشد.

وی افزود: امسال با توجه به وضعیت تقویمی ماه مبارک رمضان و احتمال اعلام عید سعید فطر و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و همچنین بنا به دستور ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور مقرر شد جمعه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ مصادف با ۲۳ ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس اعلام شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز بیان کرد: امسال راهپیمایی روز قدس از ساعت ۱۰:۳۰ با اجتماع مردم در میدان‌ توحید صورت می‌گیرد و مردم روزه دار از آنجا به سمت مصلی‌ امام خمینی (ره) شهر کرج حرکت خواهند نمود.

ابراهیمیان با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که باید در تولید محتوا خلاقیت و نوآوری در راستای جهاد تبیین داشته باشیم بیان کرد: یک تیم تولید محتوا برای تبلیغات پیشنهاد می‌شود شکل گیرد تا تبلیغات فضای مجازی و بنرهای تبلیغاتی را در این زمینه مدیریت نماید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز گفت: مسابقات ویژه‌ای در این ایام در سطح شهر به صورت کتبی و شفاهی با برپایی غرفه‌های مختلف همراه با جوایز نفیس اجرا می‌شود.

وی در پایان از کلیه اقشار مختلف مردم اعم از هنرمندان، دانش آموزان، فرهنگیان، دانشجویان، جامعه کارگران و اصناف دعوت به عمل آورد تا در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور پرشور داشته باشند.

پایان پیام/

لینک کوتاه : https://avayekaraj.ir/?p=567

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.