• امروز : پنجشنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳
1

شهروندان از ادامه دار بودن جشنواره‌های اقوام اعلام رضایت کردند

  • کد خبر : 5430
  • 07 دی 1402 - 10:28
شهروندان از ادامه دار بودن جشنواره‌های اقوام اعلام رضایت کردند

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: در نظرسنجی انجام شده از بازدیدکنندگان جشنواره شب چله و انار کرج، برخورد خوب نیروهای انتظامات و ادامه دار بودن جشنواره‌های اقوام با موضوعات مختلف، بیشترین و جانمایی پارکینگ، کمترین رضایت را در بین شهروندان حاضر در جشنواره داشت.

علیرضا عاقلی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آوای کرج؛ اظهار کرد: ایام برگزاری جشنواره شب چله و انار کرج، کارشناسان ارتباطات سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج  اقدام به نظرسنجی از بازدیدکنندگان با گروه‌های سنی مختلف کردند.
وی افزود: در این نظرسنجی ۹۰.۲ درصد مراجعین از برخورد مناسب نیروهای انتظامات رضایت داشتند و پس از آن “ادامه دار بودن جشنواره اقوام با موضوعات مختلف”، “موسیقی، جشن و برنامه‌های فرهنگی”، “ساعت برگزاری جشنواره” و “دیزاین و طراحی” به ترتیب با ۸۸.۹، ۸۲.۲، ۸۱.۳ و ۷۹.۷ درصد بیشترین آرای مثبت نظرسنجی را کسب کردند.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج اضافه کرد: کمترین رضایت مراجعه‌کنندگان در جشنواره شب چله و انار کرج نیز مربوط به جانمایی و مدیریت پارکینگ با رضایت ۶۶.۲ درصدی بود.
به گفته این مسئول ۷۴.۳ درصد از بازدیدکنندگان “جشنواره شب چله و یلدا” را جذاب‌تر از “جشنواره لاله ها” برشمردند و ۲۵.۷درصد نیز اعلام کردند جشنواره لاله‌ها جذاب‌تر بود.
عاقلی گفت: در موضوع اطلاع‌رسانی نیز ۴۲.۸ درصد از شهروندان حاضر در این رویداد فرهنگی اجتماعی، “معرفی دوستان و آشنایان” را دلیل اصلی آشنایی با جشنواره اقوام اعلام کردند و اطلاع‌رسانی از طریق “فضای مجازی”، “اکران سطح شهر” و “تلویزیون” به ترتیب با ۳۴.۶، ۱۸.۶ و ۴ درصد در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند.

انتهای خبر / تاریخ ۷ دی ماه ۱۴۰۲

لینک کوتاه : https://avayekaraj.ir/?p=5430

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.