- نویسنده : سردبیر آنلاین
- ۰۳ تیر ۱۴۰۵
- کد خبر 15069
- 38 بازدید
- بدون نظر
رفع تصرف ۲۱ هکتار از اراضی ملی ساوجبلاغ در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۵
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوای کرج، مهدی زارعکار رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ساوجبلاغ، با اشاره به اقدامات انجامشده در راستای صیانت از اراضی ملی اظهار کرد: در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۵، با همکاری دستگاه قضا و نیروی انتظامی، با اجرای ۸ مورد عملیات رفع تصرف، حدود ۲۱ هکتار از اراضی ملی شهرستان ساوجبلاغ توسط یگان حفاظت اراضی از تصرف افراد سودجو آزادسازی و به بیتالمال بازگردانده شد.
منبع : www.mehrnews.com
حتما بخوانید : برداشت دانه روغنی کلزا از مزارع کرج آغاز شد
https://avayekaraj.ir/?p=15069

