0

مدیریت شهری نسبت به تکمیل و بهره برداری پروژه کنارگذر شهید شعبان نصیری(مهرشهر) اقدام نماید.

  • کد خبر : 9927
  • 07 آبان 1403 - 13:53
مدیریت شهری نسبت به تکمیل و بهره برداری پروژه کنارگذر شهید شعبان نصیری(مهرشهر) اقدام نماید.

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج گفت: مدیریت شهری نسبت به تکمیل و بهره برداری پروژه کنارگذر شهید شعبان نصیری(مهرشهر) اقدام نماید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوای کرج و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ علیرضا رحیمی رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج در بازدید از پروژه کنارگذر شهید مدافع حرم سردار شعبان نصیری (مهرشهر) به همراه سلمانی جانشین معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج صورت گرفت، اظهارداشت:عملیات اجرایی قطعه سوم کنارگذر با عرض ۵۵ متر به طول حدود یک کیلومتر در حال انجام است.
رحیمی این بزرگراه درون شهری را یکی از شریان‌های مهم  شمالی جنوبی و اتصال پایین دست به بالای دست اتوبان کرج_قزوین  دانست و اذعان کرد: منطقه مهرشهر با تکمیل و بهره برداری این پروژه از بن‌بست خارج می‌ شود که این پروژه مدتی شروع شده اما روند کار کند پیش می رود هر چند برای تکمیل کامل پروژه و اتصال آن به کیانمهر با معارضات دولتی و خصوصی همراه است.
رحیمی افزود: مدیریت شهری هر چه سریعتر نسبت به تملکات در طول مسیر خط پروژه  و همچنین در خصوص جابجایی تعدادی درخت که در مسیر این معبر است  با اخذ مجوزات آن اقدام نماید.

لینک کوتاه : https://avayekaraj.ir/?p=9927

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.